Lider rynku OOH w Polsce już na samym początku wojny w Ukrainie włączył się zarówno w działania wspólne, jak i zainicjował własne działania manifestujące solidarność z naszymi sąsiadami ze wschodu jak i realnie wspierające uchodźców z Ukrainy.

Wspólnie z innymi firmami rynku OOH (Warexpo, Clean Channel, Jet Line i Synergic), AMS wyemitował na swoich nośnikach w stolicy layout w barwach flagi Ukrainy oraz hasłem „Warszawa solidarna z Ukrainą”.

Pracownicy AMS — we współpracy z Bankiem Żywności SOS w Warszawie —zorgnanizowali we własnym gronie zbiórkę żywności. W ciągu kilku dni zgromadzono 176 kg produktów, które trafiły do szukających schronienia na Mazowszu uchodźców z Ukrainy.

Z kolei pod patronatem AMS wyemitowana została kampania Polskiej Akcji Humanitarnej, skierowana do Polaków, pod hasłem „Pomóżmy ofiarom wojny!”. Kreacja trafiła na nośniki AMS w całym kraju. Na cyfrowe nośnikach AMS trafiły zaś treści będące nie tylko wyrazem solidarności z mieszkańcami Ukrainy, ale i praktyczny kontent — z QR kodem kierującym do użytecznych treści w języku ukraińskim, jak również nawołujący Polaków od honorowego oddawania krwi dla walczących o swój kraj Ukraińców.

https://ams.com.pl/

https://www.facebook.com/outdoor.jest.cool

Wolontariat pracowniczy w raportowaniu ESG

Koalicja Liderzy Pro Bono utworzyła nową ekspercką grupę roboczą. Jej celem jest wypracowanie modelu raportowania o wolontariacie pracowniczym w kontekście ESG, w obszarze „S”- społeczna odpowiedzialność.

07 mar 2023 r.

Laureaci 6. edycji Nagrody Koalicji Liderzy Pro Bono

Wyjątkowi wolontariusze, którzy swoją wiedzą, kompetencjami i doświadczeniem wspierają działania organizacji pozarządowych, instytucji oraz przyczyniają się do rozwoju ważnych projektów społecznych.

03 gru 2022 r.