Bank BNP Paribas, członek Koalicji Liderzy Pro Bono już od kilku lat prowadzi działania na rzecz promowania odpowiedzialnych postaw oraz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju.
22 kwietnia, w Międzynarodowy Dzień Ziemi, Bank BNP Paribas stał się również partnerem ogólnopolskiego projektu „Kampania 17 Celów”.
„Kampania 17 Celów” mobilizuje polski biznes do podjęcia działań na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju i wykorzystania szans biznesowych płynących z Agendy 2030.
Przeczytajcie koniecznie jakie działania w ramach CSR i wolontariatu pracowniczego podejmuje Bank BNP Paribas oraz jego pracownicy na rzecz 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju!
www.bnpparibas.pl/razemzmieniamy/
Zapraszamy również do lektury ciekawego artykułu na temat wiedzy Polaków o Celach Zrównoważonego Rozwoju, przygotowanego na podstawie badania Research Collective, przeprowadzonego na zlecenie CSR Consulting oraz Banku BNP Paribas w ramach wspomnianego partnerstwa w Kampanii 17. Celów.
Jego wyniki pokazują, że o sposobach na walkę z najważniejszymi problemami świata trzeba mówić więcej i głośniej. Dlatego Bank BNP Paribas kolejny raz przybliża tematykę Celów Zrównoważonego Rozwoju, podkreślając pozytywny wpływ ich realizacji na przyszłość planety i jej mieszkańców.