Marek Kuzaka

Często w AMS powtarzamy, że to co robimy, to nie tylko biznes. Tak myślimy i czujemy. Budowanie społeczeństwa obywatelskiego zaczyna się w nas, a dawanie przykładu osobistego zaangażowania jest najlepszą drogą do osiągnięcia tego celu. Uważam, że kluczowym wyzwaniem dzisiejszych czasów jest budowanie kapitału społecznego. Dlatego też wymaganiem chwili jest umiejętne łączenie działalności komercyjnej ze społeczną. To staramy się robić wykorzystując potencjał, jakim dysponujemy. Będąc jednym z mediów, chcemy pozytywnie wpływać na otaczającą nas rzeczywistość, kształtować ją i zachęcać do zmian

Marek Kuzaka, absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Z branżą reklamy zewnętrznej związany od ponad 25 lat. Od 2003 roku wiceprezes, a od 2011 prezes zarządu AMS SA – lidera reklamy out-of-home (OOH) w Polsce. Ekspert z zakresu branżowych rozwiązań prawnych. Współpracownik Instytutu Partnerstwa Publiczo-Prywatnego, współpracuje także z Towarzystwem Urbanistów Polskich. Członek koalicji „Liderzy Pro Bono”, kapituły Nagrody „Człowiek wiedzy i doświadczenia” oraz Rady Pracodawców przy Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Kierujący największym w historii Polski projektem w formule PPP w zakresie wyposażenia w meble miejskie m.st. Warszawy. Odznaczony Złotym Krzyżem Zasługi przez Prezydenta RP za udział w tworzeniu społeczeństwa obywatelskiego.

AMS jest liderem reklamy Out-of-Home (OOH) w Polsce, zdobywcą licznych nagród. Działa w obszarze klasycznego i cyfrowego OOH. Od września 2002 r. należy do Grupy Agora. Klientom oferuje skuteczne kampanie z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi na 23 tys. powierzchni reklamowych, dysponując jako jedyna firma, systemami nośników z każdego segmentu rynku.

AMS jest liderem w segmencie mebli miejskich – na podstawie kontraktów z największymi gminami w Polsce wyposażył w nie ponad 30 największych polskich miast. Zrealizował pionierskie na polskim rynku inwestycje w zrewitalizowanych obszarach Łodzi, Szczecina, Warszawy i Wrocławia. Spółka jest operatorem wiat przystankowych w Warszawie i Krakowie oraz pionierem budowy EKO wiat w Polsce realizowanych w duchu nature based solutions. AMS znany jest z działań społecznych, m.in. na rzecz integracji osób niepełnosprawnych. W 2013 r. spółka powołała do życia Fundację „Akademia Integracji”. W ramach działań na rzecz środowiska prowadzi programy – Galeria Plakatu AMS i AMS dla miast.

AMS jest Partnerem Głównym Projektu “Ten 1 dzień”

  • Krzysztof
    Prasał

    Wolontariat pracowniczy to szansa, aby zapewniać pracownikom optymalne warunki, nie tylko do wykonywania obowiązków zawodowych, ale również do rozwoju osobistego oraz realizowania aspiracji. Jestem przekonany, iż daje on możliwość...
  • Adam
    Kalbarczyk

    Od dziecka mam kontakt z osobami niepełnosprawnymi, działalnością społeczną i charytatywną. Po dziś dzień jest to w sferze moich zainteresowań – zawodowych, prywatnych oraz naukowych...
  • Marzena
    Atkielska

    Wolontariat to dla mnie przede wszystkim sposób na życie oraz możliwość bliższego poznania otaczających mnie społeczności lokalnych. To również nowe możliwości rozwoju, nauka współpracy z innymi wolontariuszami, a często nabywanie zupełnie nowych umiejętności i najważniejsze – pomoc człowiekowi
  • Aneta
    Podyma

    Wolontariat nie jest pojedynczym aktem filantropii, to świadome stałe zaangażowanie, które nierzadko wiąże się z wyjściem poza strefę komfortu. To napędzany siłą uniwersalnych wartości...
  • Agnieszka
    Servaas

    Każdy gest, nawet najdrobniejszy zmienia świat ... służąc innym pomagamy również sobie, a razem możemy więcej ...
  • Artur
    Nowak-Gocławski

    Wierzę, że jako przedsiębiorcy i liderzy mamy rolę sięgającą znacznie dalej niż tylko prowadzenie dla swoich akcjonariuszy efektywnych ekonomicznie biznesów. Jestem przekonany, że powinniśmy podejmować działania...
  • Przemysław
    Furlepa

    Wolontariat daje przede wszystkim poczucie sprawczości. Niezadowolenie, czy potrzebę zmiany zastanej sytuacji przekształca w aktywność i realne działanie. Wolontariat to także...
  • Jacek
    Kowalski

    Odpowiedzialny biznes rozwija się razem ze społeczeństwem, a nie jego kosztem. CSR jest zobowiązaniem w stosunku do otaczającego świata. Tak rozumiany CSR to nie wydatki, ale inwestycje, nie koszty, ale oszczędności....
  • Ewa
    Pawłowska

    Dla mnie wolontariat łączy się nierozerwalnie z wrażliwością na otaczający mnie świat, a szczególnie z uważnością na drugiego człowieka...
  • Leszek
    Zieliński

    Jestem osobą, która lubi działać i podejmować różne aktywności, a dodatkowo ważne jest dla mnie pomaganie innym i wiem, jak dużą zmianę jeden wolontariusz może wnieść w życie innych.
  • Jerzy
    Biskup

    Jestem przekonany, że wolontariat to znakomita okazja do wzajemnego poznania, lepszego zrozumienia i wymiany dobrej energii. Cieszę się, że jako pracodawca możemy wspierać liczne postawy naszych koleżanek i kolegów dające dowód na tę wyjątkową cechę wolontariatu...